نحوه تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی چگونه است؟

تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی

بسیاری از ما به جز شنیدن اسم و چند نمونه از مزایای ژل رویال هیچ چیزی از آن نمی‌دانیم. به طور مثال روش تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی را نمیدانیم. ژل رویال ماده‌ای مغذی با خواص درمانی بسیار بالا است که با مخلوط شدن مواد ترشح شده از بزاق دهان زنبور و غدد مغزی آن‌ها از روز ششم تا دوازدهم عمر هر زنبور کارگر، تولید می‌شود. ژل رویال در رشد و تکامل زنبور‌ها نقش به سزایی دارد. تمام زنبور‌ها بعد از خروج تخم از ژل رویال، طی یک دوره سه روزه تغذیه می‌کنند.اما زنبور پرستار پس از سه روز، تنها زنبوری را از این ماده ارزشمند غنی و سیر می‌سازد که قرار است در کلونی زنبور‌ها ملکه بعدی باشد. در ادامه این مقاله قرار است تا درباره تشخیص ژل رویال اصل چگونه است؟  صحبت کنیم و روش شناخت ژل رویال اصل و تقلبی را به شما عرضه کنیم، پس از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تشخیص ژل رویال اصل

تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی

ژل رویال چیست؟ ملکه زنبور عسل در تمام طول عمر خود در کلونی زنبور‌ها از ژل سلطنتی استفاده می‌کند و به کمک این ژل است که قدرت تخم‌گذاری روزانه بیشتر از 2500 تخم و عمری طولانی به نسبت سایر زنبور‌ها دارد. این ژل به طور میانگین حاوی 10 الی 16 درصد قند، 65 درصد آب، بین 2 یا 3 درصد ویتأمین و 3 تا 6 درصد چربی، 12 درصد پروتئین و نیز میزانی اسید آمینه و نمک است.زنبور‌های کارگر می‌توانند چیزی در حدود 40 تا 50 روز زنده بمانند. این در حالی است که هر ملکه زنبور عسل به لطف این ماده مغذی قادر است بیشتر از 5 سال در کلونی زنبور‌ها زندگی کند. نحوه تشخیص ژل رویال اصلی پارادایم‌های مخصوصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پیشنهاد میشود برای  نحوه تشخیص عسل تقلبی مقاله نوشته شده ما درباره  تشخیص عسل تقلبی از اصل را مطالعه نمایید.

  10 تا از مهم ترین خواص عسل برای زنان و نقش آن بر سلامتی

تشخیص اصل بودن ژل رویال

بهترین شیوه برای تشخیص اصل بودن ژل رویال از ژل تقلبی، آنالیز و بررسی درصد خلوص آن در آزمایشگاه است. اما زمان و هزینه لازم برای آزمایش ژل رویال بسیار زیاد است و اکثرا از این روش استفاده نمی‌کنند. به حا باید دید چگونه ژل رویال اصل را تشخیص دهیم؟ مشاهده خواص فیزیکی ژل را می‌شود مقیاس تعیین ژل رویال اصل از ژل رویال تقلبی قرار داد.

⦁ ژل رویال به راحتی در آب حل می‌شود.
⦁ ژل رویال در اغلب موارد روی پوست خشک می‌شود.
⦁ به این موضوع توجه کنید که ژل فاسد به رنگ قهوه‌ای است.
⦁ اگر ژل رویال اصلی را مقابل نور سفید قرار دهید، نور آبی فلورسنت ملایم بازتاب می‌کند.
⦁ توجه کنید که رنگ ژل رویال غیر تقلبی شیری رنگ (سفید مایل به زرد) است.
⦁ بو و طعم ژل رویال غیرتقلبی تند است. اما طعم آن در عین ترش بودن تاحدی هم شیرین است.
⦁ اسیدی بودن ژل رویال غنی مهم‌ترین ویژگی در تشخیص آن است.

با توجه به این قبیل موارد باز هم بهترین نحوه تشخیص ژل رویال اصل، ازمایش، بررسی و آنالیز آزمایشگاهی برای تشخیص خلوص ژل است. اما بدون شک آزمایش کردن قبل از خرید ژل رویال برای مصرف‌کنندگان فراهم نیست و هزینه زیادی هم دارد. به خصوص که پیدا کردن آزمایشگاهی که این کار را قبول کند هم دشوار است. در این خصوص شما می‌توانید با خرید از برند‌های فروشگاه‌هایی و معتبر با کیفیت اجناس از خرید ژل رویال اصلی اطمینان حاصل کنید.

برای خرید عسل میتوانید به سایت گل افراز مراجعه نمایید و اگر به دنبال خرید عسل زول هستید به لینک مربوطه مراجعه نمایید و از خاصیت آن بهره مند شوید.

تشخیص اصل بودن ژل رویال

  درمان کم خونی با عسل | فواید و نحوه مصرف عسل برای کم خونی

خواص بسیار زیاد ژل رویال

حالا که از نحوه تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی اشنا شدید، باید با چشمگیرترین استفاده از ژل رویال آشنا شوید، رفع ناباروری زنان مهمترین خواص آن است که توسط پزشکان و متخصصان این امر نیز بسیار توصیه می‌شود. با اینکه این مورد شهورترین خاصیت ژل رویال است ولی تنها مزیت نیست. درمان و پیشگیری آلزایمر را می‌توان یکی دیگر از مزایا و خواص این ماده مغذی دانست. در مورد نحوه تولید ژل رویال بیشتر بدانید.

⦁ کمک به کاهش وزن
⦁ جوان‌سازی پوست
⦁ رفع کم خونی
⦁ ترمیم زخم‌ها
⦁ بهبود روند گوارش و هضم
⦁ درمان دیابت
⦁ افزایش میل و قوای جنسی
⦁ تقویت سیستم ایمنی
⦁ افزایش انرژی جسمی و قوای بدنی
⦁ تنظیم فشار خون و کلسترول
⦁ درمان افسردگی پس از یائسگی (کنترل و کاهش عوارض یائسگی و همچنین افزایش انرژی فرد)
⦁ کمک به درمان سرطان (به ویژه سرطان پستان و سرطان رحم)

برای خرید و داشتن قیمت ژل رویال میتوانید به لینک خرید ژل رویال اصل وارد شوید و خرید خود را ثبت نمایید و همه ما می دانیم که ژل رویال، علاوه بر خاصیت غذایی فراوانی که دارد، مثل یک دارو برای بدن عمل می کند.

ویژگی های ژل رویال اصل چیست؟

در اغلب موارد، ژل رویال اصل به رنگ سفید مات ژلاتینی یا زرد کم رنگ خواهد بود. اگر ژل رویال اصل را در دهانتان قرار دهید، متوجه می‌شوید که ژل به مرور زمان در دهان حل می‌شود بدون اینکه اثری از آن در دهان باقی بماند. همچنین عسل در ژل رویال اصل به طور کامل حل می‌شود.از آنجایی که ژل رویال حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی نظیر ویتأمین E و بسیاری از ویتأمین‌های دیگر است، اگر بر روی جراحت یا روی قسمتی از پوست که دارای زخم است مالیده شود، آن قسمت از پوست نسبت به سایر نواحی دیگر، نرم‌تر و صاف‌تر می‌شود. اگر ژل رویال خالص و اصل نباشد هیچ اثر مثبتی نخواهد داشت؛ در واقع آن ژل رویال به صورت تقلبی مصنوعی تولید شده است.

درباره محل و مدت نگهداری ژل رویال چیزی میدانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین شرایط نگهداری ژل رویال توجه نمایید.

از نحوه نگهداری ژل رویال بدانیم که…
ژل رویال به مدت 3 تا 5 روز در کندو سالم مانده و اثرات خودش را به خوبی حفظ می‌کند، و پس از این مدت فاسد می‌شود. اما در صورت نگهداری و استخراج در شرایط مناسب و متناسب با شرایط این ماده گران بهایی می‌توان تاریخ انقضای آن را تا چند مدت هم به عقب انداخت.ژل رویال اگر در فریزر و در بسته‌بندی خوب نگهداری شود، به مدت 6 ماه برای رفع انواع بیماری‌ها قابل استفاده است. در ایام قدیم ژل رویال را به در بسته‌بندی‌های مخصوص، به صورت قرص خشک شده قرار می‌دادند و به صورت روزانه از آن استفاده می‌کردند. ولی ساده‌ترین و راحت‌ترین روش به صورت بسته‌بندی‌های فریزر شده است.

برای خرید عسل آویشن اصل میتوانید به صفحه موبوطه مراجعه نمایید.

نحوه تشخیص ژل رویال اصل

  درمان تب با عسل | 5 راهکار خانگی برای درمان تب و لرز با عسل

جمع‌ بندی:

در این مقاله سعی کردیم تا به صورت کامل چگونگی تهیه ژل رویال اصل و راه‌ های تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی را بیان کنیم. بنابراین می‌توانید با خواندن نکات بالا ژل رویال اصل را غیراصل به راحتی را تشخیص دهید و از خرید خودتان با رعایت چند نکته بالا مطمئن شوید. ژل رویال خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد و با تحقیقات بیشتر، موارد دیگری نیز در حال افزوده شدن به مزایای استفاده از ژل رویال گفته شده است.با اینکه ژل رویال دارای اثرات بسیار زیادی است، برای افرادی که دارای شرایط خاص هستند استفاده از آن به طور جدی منع شده که جدی نگرفتن این موضوع احتمال دارد ایجاد خطر کند. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که در این مقاله گفته شد برای شما مفید بوده باشد.

برخی سوالات متداول:

تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی چگونه است؟

بهترین شیوه برای تشخیص اصل بودن ژل رویال از ژل تقلبی، آنالیز و بررسی درصد خلوص آن در آزمایشگاه است.

ویژگی‌های ژل رویال اصل چیست؟

در اغلب موارد، ژل رویال اصل به رنگ سفید مات ژلاتینی یا زرد کم رنگ خواهد بود. اگر ژل رویال اصل را در دهانتان قرار دهید، متوجه می‌شوید که ژل به مرور زمان در دهان حل می‌شود بدون اینکه اثری از آن در دهان باقی بماند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *